12 kwietnia 2013

Tydzień Weganizmu i Potyczki Kulinarne z moim udziałem

Wybaczcie, że nie bloguję, wyjazdy, przyjazdy, obowiązki... Mam też problem z podsumowaniem konkursu, a konkretnie - z wybraniem tylko 3 propozycji... postaram się przez weekend wyłonić zwycięzców.
Tymczasem od jutra organizowany jest "Tydzień Weganizmu", koniecznie przejrzyjcie warszawski program wydarzeń organizowanych przez Empatię (klik): pokazy filmów, kulinaria, wykłady, akcje uliczne na rzecz zwierząt.


19.04 o godzinie 16.30 w Vege Mieście (Chmielna 9A) w Warszawie odbędą się "Potyczki Kulinarne" blogerów, w których będę uczestniczyła jako gotująca. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, a stres i warunki nie sparaliżują ruchów i myśli i uda mi się przygotować coś smacznego. Oprócz mnie, będziecie mogli spotkać tam Elę z Weganizm Udomowiony, Magdę z I can't believe it's vegan, Svemira i autorkę bloga Smakoszki Jaroszki. Będzie można porozmawiać, popatrzeć nam na ręce ;) i zagłosować na najlepszą Waszym zdaniem potrawę. Będą wegańskie nagrody dla Was, także mam nadzieję- do zobaczenia!
Przejrzyjcie również koniecznie listę partnerów TW (klik), którzy oferują zniżki dla klientów!
Białystok (moje ukochane miasto!) również ma plan wydarzeń (klik), a także Kraków (klik) i Lublin (klik).
Na profilu TW (klik) pojawiają się aktualne informacje odnośnie wydarzeń.
Jestem szczerze wzruszona całą akcją!



Oceń przepis:

12 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję, że nie będę mogła być w Warszawie (co by podpatrzeć, co dobrego gotujesz ;-)), ale napewno pojawię się na TW w Lublinie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zdać krótką relację na blogu :)

      Usuń
  2. Wyśrubowałaś poprzeczkę na tyle wysoko, że to pozostałych uczestników potyczek powinien zżerać stres, nie Ciebie! :)
    Trzymam kciuki za świetną atmosferę podczas gotowania, bo tak naprawdę to ona będzie najważniejsza. Mam nadzieję, że wrócisz z Warszawy nakarmiona dobrą energią. Ściskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie pojawię się i będę patrzeć na ręce ;))
    zdziwiłam się też, że w Białymstoku będzie coś się działo. mieszkałam tam 20 lat i zawsze było kiepsko z vege, już nie mówiąc o wegańskich udogodnieniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! wpadnę na Chmielną na pewno :)!!! Kto jak kto, ale Ty stresować się nie musisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam jak dotrze do żadnego z tych miast ,al;e trzymam kciuki za powodzenie wszystkich miast, a podwójnie za Ciebie *

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się wybieram i zamierzam wznosić okrzyki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ WYGRANEJ! :)
    Twoje naleśniki z kremem karobowo-migdałowym były rewelacyjne!
    Jesteś niesamowita, udało Ci się w tak spartańskich warunkach i niezłym rozgardiaszu wyczarować idealne ciasto, nie mówiąc o pysznej wegańskiej nutelli. Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  8. daktylowo-migdałowym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A rzeczywiście :) O karobie myślałam, szukając przepisu na surowe ciasto, które zmontowano piętro wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A podasz przepis na naleśniki? Zmieniłaś o 360 stopni moje zdanie o wegańskich naleśnikach; ciasto i krem- idealne! Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też poproszę o przepis na naleśniki, były pyszne!

    OdpowiedzUsuń